9 Agustus 2008

Assalamualaikum….siang enni ane baru bisa deh nulis blog lagi. Udeh 8 hari kagak sempet-sempet. Oia…pagi tadi ane ngeliat acara Gula-Gula di Trans TV, nyang negbawain Om Bara Pattirajawane. Boleh juga nih Om. Tayangan tadi pagi pas ulang taun acare Gula2 nyang ke 3. Selamet ye Om ame crew Trans TV. Ade juga tayanngan “behind the scene” nyang katenye buatan si Om Bara.

Sayang ane kagak ngeliat sepenuhnye detil, soalnye anak kite nyang perempuan minta dianter ke sekolahnye, ada test buat olimpiade matematika…..gile cing! barengan ame olimpiade Beijing nih…..

Ane sempet ngeliat si Om Bara ngasih tau menu yang dimixer agak encer jadi warna coklat…yuummmyyy sih……terus katenye dimasukin ke kulkas lebih dingin lebih baek….sekitar 6 sampe 8 jam. Barangkali dimiripin ame ice cream kali ye.

Nyang ane suka dari Om Bara, diye nyantai aje ngebawain acaranye, walaupun kali ini diye pake baju batik tangan pendek, mungkun karena ultah Gula2 jadi diye rada resmi dikit. Kalo ngeliat diye nyampur resep-resepnye kayak asal-asalan termasuk diye ngejelasin takerannye. Tapi hasilnye Cing, yahuuud dah, numero uno.

Sayang lagi, ane kagak ngeliat waktu nyicipin menu yang diye bikin. Kalo biasa2nye diye juga asyik ngebawainnye. Kayak ber “kelas” gitu. Kalo Om Bondan ngebawainnye pake gaya tersendiri…”unique” abis, Om Bara lain lagi…style…..ape ye….Ambon Belande gitu. Siip deh.

Okey ye, ane mau jemput anak lagi nih di sekolaannye. Kite janji buat nerusin ini blog lagi deh. Wassalam.

Tinggalkan Balasan

