Kehidupan = Siklus!

Bang Wiskul kagak sengaje ketemu Bang Naip di depan Gelael Jl. Tebet Raya. Doi dari jalan saharjo ame the super bajajnye yg kagak ade penumpangnye, bang naip dari pasar darurat, juga sendirian di motor ojeknye. Terjadilah “say hello” di pinggir jalan. Maklum tetanggaan, biase…. keluarga besar kampung melayu en temen nongkrong di pos ronda malem.
Bang Naip cerita baru abis dari ngojek ke daerah Pondok Kopi, trus lagi ngaso, ngelamun en trus seperti nyang diceritain Bang Naip ini:
Bang Naip merasa siang entu kudu waktunye istirohat. Lumayan sepagian sesiangan doi narik ojek ngegonceng banyak “customer” nye ngider2 Jakarta Selatan ame Jakarta Timur. Rejeki dahh…
Sekarang waktunye ngaso, secara kalo pulang ke rumehnye di Kampung Melayu jauh banget, posisi sekarang di pertigaan McD pondok kopi. Motor ojek bang naip dipinggirin ke deket tukang ketoprak nyang mangkal depan ruko disitu. Abis nenggak teh tawar, doi pesen ketoprak buat nge-lunch. Udeh kenyang ngabisin seporsi ketoprak, mulai deh bang naip ngipas2 ngilangin keringetnye.
Bang Naip ngelamun, hidup ini emang siklus, kate hatinye. Sama ame alam sekitar kite, pan ada siang, ada malem, trus siang lagi. Begitu perputarannye, katenye mas irfan tetangge bang naip itu istilahnye “siklus”.
Begitu juga manusia, terlahir dari berpadunye sel mani ame sel telur yg asalnye dari saripati nyang dimakan ame bokap en nyokabnye masing2.
Makanan berasal dari nabati en hewani nyang makan tumbuh2an. Tumbuh2an mengambil enerjinye dari tanah.
Kembali ke siklus manusie, seudehnye lahir, gede, kawin, tue, ko’it, kembali ke tanah lagi.
Jadi kehidupan kite itu siklus dari tanah kembali ke tanah. Life is Cycle!
Naa… waktu ngaso udeh abis, bang naip kudu start nyari rejeki lagi… ame motor tercintanye buat ngojek lagi.

Trus ketemu ame Bang Wiskul sekarang ini dehhh.
Ciaoo!

1 Response so far »

  1. 1

    naive7 said,

    Itulah kehidupan kite Bang Wiskul!


Comment RSS

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: