H-6 Idul Fitri 2010 – Pusat Belanja Membludak

Malming ini bang wiskul ngider” nganterin customer ada orderan narik bajaj nye disekitaran Jatinegara, Tebet ame Manggarai. Secara hari Sabtu malam ini tanggal 4 September 2010 jadi H-6 menjelang Lebaran.
Bener kata Ustadz Ujang juga, orang” nyang di awal” Romadhon penuhin masjid buat terawehan sampe membludak, sekarang di akhir” puase giliran masjid tinggal 1-2 shaf doangan… sepi. Nyang membludak malahan pusat” belanje kayak mal di sekitaran Jatinegara, Tebet ame Manggarai. Orang” kagak berhentinye mengalir ngisi entu mal”. Bisa jadi ini tipikal di seantero Jakarta a.k.a. seluruh Indonesia.
Fenomena ini sech emang udeh bertaon” kejadian di Jakarta. Biasenye orang” emang sekalian persiapan menjelang mudik nyang diperkirakan puncaknye hari Minggu besok dah tuh! Mudik ke jawa atawa ke seberang pulau ke tempat asal muasal pade” entu.
Entar kalo pas lebaran di jakarta, pas selesai sholat ied, naaa… ibarat kata, jalan thamrin kite bisa tiduran ditengah jalan dah tuh! Abis sangking sepinye. Hehe… Dikampung” nyang ada keluarga nyang kagak sempet mudik atawa orang “asli” jakarta nyang pade sibuk silaturrahmi deh. Keluar dah kuliner khas lebaran, sebangse ketupat opor ayam en temen”nye. So… yummy!
Kembali ke persoalan mal nyang membludak jelang lebaran. Nyang keliatan mah, orang” pade kagak ada matinye buat belanja! Kayaknye orang jakarta nech kagak ada nyang suseh nye tuh! Seolah” tingkat perekonomian keluarga Indonesia tuh kagak ada nyang rendah deh!
Woiits… entar dulu nech. Kenape renungan bang wiskul jadi kayak pengamat ekonomi nyang suka muncul di tipi yeh. Nyang suka asal mangap, en asal nyap” biar keliatan ber-intelektual tinggi tuh! Deeeuu… bang wiskul jadi kebablasan nech ngebahas nye. Kayaknye perlu dibahas ke tingkat nyang lebih tinggi, tingkat obrolan di pos ronda nech. Ame pak RT Sutejo, ame sekretaris RT pak yuliansyah, ato ame si mamat en rojak nyang sok teu entu… hehehe.
Iye deh, happy ramadhan, happy idul fitri, lah yauuu!

2 Tanggapan so far »

  1. 1

    Wiskul said,

    Boleh” ajeh bang thijs, asalkan nyebutin sumber blog nye deh. Thanks ye. Tukeran link dunk!

  2. 2

    Thijs said,

    Ok bang. Nice blog. Jadi lebaran di jkt ajeh nih. Boleh disadur kagak nech cerite nyang manteb ini. Tx.


Comment RSS

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: