Kuliner Betawi (1)

Kuliner Betawi entu gabungan dari masuknye orang Arab, Cina en Belande jaman dulu entu ke Batavia. Ibarat kata, Jakarta entu jadi kayak penampungan gituh dahh. Kalo ada pendatang kepengen masuk Indonesia, nyang pertama didatengin entu pastinye yaa Jakarta.

courtesy masakokeDOTblogspotDOTcom

Kayak soto mie ame lumpia nyang khas dari negeri China asalnye. Nasi kebuli nyang rempah2an nempel ame masakan Arab. Cuman sedikit nyang kepengaruh dari budaya asing di kuliner Betawi. Emang sih, kalo dibandingin ame daerah laen di Jawa, kuliner Betawi kagak jauh2 amat bedanye.
Banyak juga menu nyang ada di makanan Betawi bisa ditemuin di masakan Sunda atawa Jawa Tengah. Kalo rasa rada manis atawa rada asin gitu, bukan jadi khasnye di kuliner Betawi. Jadi beda, kalo masakan Jawa Tengah, misalnye…nyang kentara rasa manisnye gitu. Masakan Betawi lebih kuat di rempah2annye. Pake garam atawa gula dibatasin cuman pelengkap rasa doang, bukan sebagai penguat rasanye.

courtesy un2kmuDOTwordpressDOTcom

Semur lidah tomat, ikan gabus bumbu kuning, udang masak sambel, pecel lele, gule kambing, cumi belimbing wuluh, cuman sebagian doang ragam kuliner Betawi. Kayak ikan gabus bumbu kuningnya entu masakan nyang khas Betawi banget. Kalau kagak dimasak bumbu kuning, biasanye ikan gabus dimasak ame pucung, entu nama Betawinye: keluwak.
Semur lidah tomat khas Betawi juga kagak sama ame semur dari Jawa. Rasa manis di semur entu kagak tajem2 banget. Tomat nyang seger masih bisa dirasain di menu entu. Coba disantep ame nasi putih panas2 plus kerupuk udang. Wahhhhh….soooo yummmyyyy…
Kalo ente nyicipin makanan Betawi, itung-itung ngikut ngejaga budaye Betawi dahhhh.

1 Response so far »

  1. 1

    renny said,

    Enakkkkk…


Comment RSS

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: