Archive for Pendapat Gue

BANANA ESTATE. The New Jakarta Townhouse

Please pay attention mentioned from blog of neighbour…. Bang Naip received email from his colleague, Rudiansyah, who live and work in Bontang, East Kalimantan. Contents of his email in English as follows:

Gambar

On a sunny day, after long discussion in between thirteen nice guys to develop the area in Ciputat area, Tangerang – Indonesia, finally the region was owned via Notarial Deed on December 6, 2005. Thirteen nice guys as shareholders were declared as an member of Banana Estate.

Over the years, the member has almost completed the projects. The building have been featured in modern and classical architect design, also known as combination modern minimalist design or classic tropical Mediterranean design. This area well known as Banana Estate 1st, The New Jakarta Townhouse 1.

Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

H-4 Lebaran 2013

Ini hari, Minggu 4 Agustus 2013. Hari Minggu terakhir bulan Ramadhan taon 2013 ini. Kagak kerasa yee, lebaran tinggal 5 hari lagi. Nyang kudu disyukurin, kagak kayak taon2 lalu, kalo taon ini ngejalanin puasa ada kemajuan dari sisi emosional.
Romadhon nyang sekarang emosi nii kagak begitu kenceng…. hahaha… Tapi nyang nyembul berasa banget entu, perasaan mengantuk banget dah. Kagak bisa ditahan2 kadang…. Bisa2nye lagi rapat penting, ane ketiduran… hehehe…

marhaban 2 @namakukingkongDOTkandangbuayaDOTcom

(@namakukingkongDOTkandangbuayaDOTcom)

Emang sech, fenomena entu muncul juga di temen2 ane, biasanye nyang kentara kalo lagi rapat ame direksi Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Jelang Ramadhan 2013, 1434 H – 7 Juli 2013

Kini tiba lagi menjelang Ramadhan di tahun 2013, 1434 Hijriyah. Beberapa hari lagi kita memasuki bulan penuh berkah. Marhaban Yaa Ramadhan.
Seandainya ada perbedaan mulainya hari berpuasa di Indonesia, tanpa kita pedulikan perbedaan yang ada… karena yang penting niatnya sama… yaitu melaksanakan ibadah sesuai rukun Islam.
%40masediDOTnet

(@courtesy masedi.net)

Seperti biasa… dalam kesempatan yang baik ini, Wiskul memohon maaf lahir dan bathin Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Bedah Kopi: Fresco Kopi Krim Susu Kapal Api sachet

Sebelon ngebedah ini kupi susu sachet, kite coba diiringin ame musik JAZZ dari http://www.jazzradio.com/smoothuptempo nyang pade saat ini lagi muterin lagunye JAZZer amrik Peter White, gitaris akustik JAZZ, berjudul Long Ride Home dari album doi “Caravan Of Dreams” produksi taon 1996.

sachet

Sambil musik JAZZ instruments mengalun, naaah Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Kuliner di Bandung – Karnivor (2) Tamat

Ini cerite lanjutan dari serial nyang ke 1. Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

DESK MINI POSTER

Kembali ke foto-foto desain sebelonnye, suasananye dibikin remang-remang kayak suasana hutan tropis nyang cuman ada lampu-lampu petromak ame obor di tiap sudut tapi mancarin cahaya nyang rada teduh ame romantis deh.
Area makannye dibagi outdoor dan indoor. Nyang outdoor, disudut2nye ada bangku-bangku ame meja dari kayu dolken Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner di Bandung – Karnivor (1)

Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

menu Karnivor

Kalo kite ngeliat daftar menunye nyang tercantum di lembar menu nyang dibuat antik di kertas tebel kayak karton artistik gitu, terbagi 3 bagian: menu monster, menu steak, menu spesial. Nyang menu monster, maksudnye serba big kayak monster gituh….hiiiiii!! Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Catetan Hari 19 Ramadhan 2012

Dengan penuh rasa syukur Ramadhan kali ini buat Bang Wiskul banyak dilimpahin kesabaran dan keikhlasan. Masuk hari ke 19 sampe buka puasa tadi, dijalanin ame kesadaran nyang cukupan. Hari ini Rabu 8 Agustus 2012 malem.
courtesy gocengblogDOTblogspotDOTcom
Kayak biasenye…awal2 Romadhon dijalanin sambil kerja secara rutin. Seperti biasenye juga, Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Bedah Kopi: Ginseng Coffee CNI sachet


Baruuuuu ajeh Bang Wiskul markir bajaj nye….  Eeeiiitttss….  Sebenernye sech…  Bukan markir dalem arti nyang sebenernye…  Tapi minggirin bajaj nye di pinggiran gang depan rumah kontrakannye doi di bilangan Kampung Melayu Besar, Tebet. Di daerah belakangnye At-Tahiriyah. Maksud ati mau ngaso dulu barang sebentaran….  Maklum, cuace Jakarte rada-rada panas terik begini. Biar kate udeh mulai sore menjelang maghrib begini nih, sinarnye bisa bikin gosong juga dah.

Sekonyong-konyong ajeh, Mpok Ningsih, bininye Bang Wiskul keluar dari pintu depan nyamperin doi. Sambil nenteng-nenteng bungkusan berwarne emas mengkilap. Doi melongo ajeh merhatiin bokinnye nyang ngedatengin doi sambil mikir dalem hati…  Ada apaan nech, bini gue si Ningsih terbirit-birit begini nech. Ternyate, Mpok Ningsih tersayang…  Pengen ngeliatin lakinye tercinte bahwa doi barusan dari supermarket di jalan Bukit Duri Tanjakan deket rumahnye. Ngebeliin Bang Wiskul kedoyanannye buat ngaso di rumah. Apelagi kedoyanan Bang Wiskul, kalo bukan kupi….  Buat nemenin makan ruti dah…  Hehehe.

Kali ini bukan kupi sembarang kupi…Choi! Namenye: Ginseng Coffee. Mpok Ningsih pengen nyenengin lakinye nyang doyan banget ngupi. Biar ade variasi, doi beliin kopi nyang sachet-an. Produknye juga bukan nyang sembarangan nih, Cing. Dari produk CNI.
Bukan maen senengnye Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (7) »

Maaf Lahir dan Batin Idul Fitri 1432 H – Thn 2011


Mohon maaf lahir dan batin.
Taqoballallahu minna wa minkum.
Minal aidin wal faizin.
Selamat Idul Fitri 1432 H – Tahun 2011

Leave a comment »

Bedah Kuliner: 1A Crispy Puffs

Kali ini Bang Wiskul berkesempatan mencicipi kuliner sebangse roti prancis atawa croisant. Type croisant nye nyang ada isinye. Isi macem-macem. Dari isi bumbu kareh ayam sampe isi adonan rasa duren! Namanye 1A Crispy Puffs.
Semua makanan ini dibuat crispy semua, alias berasa garing goreng gitu deh. Bentuknye dibikin model kue pastel gitu. Kalo mau liat penampakannye kayak begini


Ternyata, kue jenis puff nyang ditemuin pertama kalinye dari resep orang Singapura ini Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Bedah Kuliner: Roti Boy

Kali ini Bang Wiskul ngebedah makanan atawa kuliner nyang udeh kagak asing lagi bagi kite semua. Namanye: Roti Boy. Roti nyang ditemuin pertama ame orang Malaysia di negara bagian Penang taon 1998 ini, udeh menjalar dimane-mane di seantero Indonesia, doi punya outlet bejibun di berbagai lokasi strategis di Indonesia. “Branded name” nye doi: Rotiboy Bakeshoppe.
Bang Wiskul kepengen banget ngebedah entu roti buat ditulis hasil observasinye. Deeeeuuuu…! Kire-kire kayak begini nech:
Sesuai ame petunjuk nyang ada di kertas kemasan Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Soto Ayam Jalan Ambengan 3A Surabaya

pak sadi asli

Emang dasar nasib Bang Wiskul lagi baek. Kesampean juga cita2nye nyobain Soto Ambengan nyang asli di Jalan Ambengan No. 3A Surabaya. Secara di Jakarta, soto entu nyang pake tambahan merek “pak sadi asli”, buka cabang ato franchise dimane2. Ade nyang di Jalan Wolter Monginsidi kebayoran, di daerah Lapangan Ros Casablanca Tebet, Jalan Cikini Raya depan TIM en tempat2 laennye.
Dalem atu kesempetan, bang wiskul nyampe juga makan malem di jalan ambengan surabaya. Berhubung jalan ambengan entu 2 arah terpisah, bang wiskul dari hotel tunjungan ngelewatin jalan tikus ke daerah belakang soto ambengan pak sadi entu, ngelewatin jalan Jaksa Agung Suprapto, trus ketemu perempatan ame Jalan Ambengan. Ampir ajeh bang wiskul nyasar atawa salah masup kamar eh…. salah depot Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

Selamat Hari Raya Idhul Fitri 2010

courtesy photosenDOTcom

Dikesempatan yang baik, di hari baik, di hari-hari akhir bulan suci Ramadhan 2010 ini, mengucapkan:
Mohon Maaf Lahir & Batin.
Minal Aidin Wal Fa Izin.
Selamat Hari Raya Idhul Fitri 2010.
Semoga selanjutnya Indonesia semakin bangkit. Amiin.
Hidup Indonesia!

Leave a comment »

H-6 Idul Fitri 2010 – Pusat Belanja Membludak

Malming ini bang wiskul ngider” nganterin customer ada orderan narik bajaj nye disekitaran Jatinegara, Tebet ame Manggarai. Secara hari Sabtu malam ini tanggal 4 September 2010 jadi H-6 menjelang Lebaran.
Bener kata Ustadz Ujang Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

H-7 Idul Fitri 2010 – Dodol Betawi Depok

Bang Wiskul lagi keingetan ame dodol betawi, entu tuh, kuliner nyang waktu bang wiskul kecil jadi penganan nyang muncul cuman pade event tertentu doang. Misalnye waktu lebaran, ato kalo ade nyang nyunatin, dan laen”. Kebetulan ingetan ini muncul abis Bang Wiskul maen” ke kawasan Depok. Untung ajeh orang Betawi nyang dipinggiran Jakarta, tepatnye di Depok masih kagak lupa ame doi punya adat istiadat nyang udeh dilakonin turun temurun. Tradisi entu dibidang kuliner nyang dimane” sebenernye juga ada, yaitu dodol betawi, nyang salah satunye biase disiapin nyambut Hari Raye Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Day 19D – Beras Merah (4) The End

Minggu 29 Agustus 2010, 19 Ramadhan 1431 Hijriyah. Bang Wiskul lagi doyan nulis tentang Beras Merah. Alhasil kolaborasi dari tetanggenye, Gadis/cewek kedokteran en Irfansyah/ahli IT, ngubek” literatur dari si Gadis ame ngebrowse weblog di internet dari Mas Irfan, jadi juga deh. Tulisan ini panjang, dibagi 4 tulisan. Tulisan 4 dari 4 serial :
Menu Melayu India-Nasi Dagang.

courtesy wikipediaDOTorg

Hidangan buat 10 orang. Bahan”: 1 kg beras merah (beras nasi dagang), 250 g (1 cangkir kecil) kelapa parut, 100 g (2/3 mangkok kecil) susu tepung rendah lemak, 100 g (10 ulas) bawang merah dioseng”, 10 g (2 sdm) halia Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Day 19C – Beras Merah (3)

Minggu 29 Agustus 2010 memasuki hari ke 19 Ramadhan 1431 Hijriyah. Bang Wiskul lagi doyan nulis tentang Beras Merah. Berkat tetangge”nye, Gadis/cewek kedokteran en Irfansyah/ahli IT, tulisan ini jadi. Pake ngubek” literatur si Gadis ame ngebrowse weblog di internet dari Mas Irfan, tulisan jadi panjang, mangkenye dibagi 4 tulisan. Ini seri ke 3 dari 4 serial):

Beras Merah courtesy da-vinaDOTcom

Menurut penelitian yang dilansir dalam jurnal Archives of Internal Medicine edisi 14 Juni itu, gabah memiliki serat dan nutrisi yang tinggi yang dapat memperlambat aliran gula dalam darah Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 19B – Beras Merah (2)

Minggu 29 Agustus 2010, 19 Ramadhan 1431 Hijriyah. Bang Wiskul lagi doyan nulis tentang Beras Merah. Berkat kolaborasi bantuan dari tetangge”, Gadis/cewek kedokteran en Irfansyah/ahli IT. Ngubek” literatur si Gadis ame ngebrowse weblog di internet dari Mas Irfan, jadi dah. Tulisan ini panjang, dibagi 4 tulisan. Ini dia tulisan 2 dari 4 serial:

courtesy trikdietDOTcom

Beras pecah kulit punya kandungan serat tinggi, bagus buat mencegah konstipasi (pencernaan kagak lancar, nyang ini istilah si Gadis aye terjemahin sendiri…hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 19A – Beras Merah (1)

Minggu 29 Agustus 2010 memasuki hari ke 19 Ramadhan 1431 Hijriyah. Bang Wiskul lagi doyan nulis tentang Beras Merah buat ngisi blognye doi. Alhasil berkat kolaborasi bantuan dari tetanggenye, Gadis nyang mahasiswi kedokteran ame Irfansyah nyang ahli IT, jadi juga entu tulisan. Pake ngubek” literatur dari si Gadis ame ngebrowse weblog di internet dari Mas Irfan, jadi juga deh. Tulisan ini panjang, dibagi 4 tulisan. Ini tulisan 1 dari 4 serial:

Beras Merah courtesy obatdiabetesmelitusDOTnet

Beras Merah Organik namanye. Orang melayu juga nyebutnye beras merah. Ada juga nyang nyebut beras coklat, sebab kulit arinye warna coklat Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 18 – Pra Sahur

Dinihari ini Bang Wiskul bangun kecepetan buat sahur. Secara anak bininye masih pade tidur. Hari ini Sabtu 28 Agustus 2010 pra subuh. Bang wiskul keluar rumah, ke pinggiran gang dimuke rumah doi. Suasane masih sepi. Barusan ajeh Masjid Attahiriyah ngeluarin pengumuman waktunye bangun bagi nyang mau sahur Baca entri selengkapnya »

Comments (10) »

Day 17 – Tausiyah Ustadz

Jum’at 27 Agustus 2010 hari ke 17 Ramadhan malam. Abis terawehan kagak sengaje ngumpul lagi para ‘pejuang’ RT OO8 Kampung Melayu Besar di kawasan Tebet….deeeuu mentang” abis 17an agustus…pejuang dari mana Cing!
Nyang pertama pulang dari Attahiriyah, bang wiskul, masih pake sarung ame pici nye nyang motif Aceh. Pas doi lewatin pos ronda, ada si mamat lagi manyun maen gitar akustik nyang udeh somplak di bagian buletan entu gitar. Naaa… reunion lagi dah kedua makhluk entu. Kagak berape lama Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Mixed Fruit Juice

Abis terawehan, bang wiskul sempet ngobrol sebentar ame Putri anaknye Pak RT, ditemenin ame Ningsih bininye bang wiskul. Gara”nye nyeritain minuman nyang seger buat buka puasa bikinan sendiri ape” ajeh. Si Putri punya resep minuman seger Mixed Fruit Juice, entu tuh… gabungan wangi strowberi ame jambu biji.
Katanya si Putri rase jus ini istimewa banget….. ibarat martabak… spesial pake telor… nyang VIP dah…!! Perpaduan wangi strowberi ame jambu biji pas banget en nikmat asoy geboy dehhhhh Baca entri selengkapnya »

Comments (11) »

Pasar Romadhon Jl. Soka Rawa Badak Koja

Bang Wiskul abis nganter penumpang bajaj nye sampe ke daerah Tanjung Priok. Secara penumpangnye turun, bang wiskul ngider” sampe Rawa Badak di daerah Koja. Doi pengen banget ngeliat aktifitas pasar romadhon di daerah sono.
Selama bulan ramadhan emang di Jakarta biasa deh tuh menjamur pusat jajanan ringan buat buka puasa. Buat orang nyari takjil. Takjil di Pasar Romadhon. Contohnye ajeh di daerah Koja Jakarta sebelah Utara nech Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (2)

Kali ini bang wiskul melakukan titian muhibah nyang ke 2 ke pasar romadhon benhil. Sambil menuju pasar Bendungan Hilir di kawasan Sudirman, bang wiskul coba kontak konco”nye buat ngubek bareng pasar romadhon.

courtesy titopoenyacritaDOTblogspotDOTcom

Sayang seribu sayang… duileh tuh tata bahasa!! Temen”nye pade sibuk narik ngejar setoran bulan puase… hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (1)

Kali ini si abang ‘ganteng’ wiskul hunting pasar romadhon di pasar bendungan hilir atawa biase disingkat benhil. Berlokasi di depan Pasar Bendungan Hilir, Jakarta Pusat. Langsung aja yee, menu andalan di pasar ramadhan ini terdiri dari macem” masakan en makanan. Kalau di prosentase, emang 70% masakan minang ajah tuh.

courtesy2 arsipberitaDOTcom

Masakan minang itu ada Masakan Padang Bopet Mini, Masakan Padang Lubuk Arai, Lamang Tapai Uni Upik, Ketupat Ketan dan Kue Padang Uni Ema, Masakan Padang Sinar Surya, Masakan Padang Ajo, Ikan dan Cumi Bakar ala Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 6 – Pasar Romadhon Jl. Kramat Raya

Senin, 16 Agustus 2010 berarti udeh romadhon hari ke 6 nech. Abang kita nyang ganteng…. deeeuuu… siape lagi kalo bukan Bang Wiskul… ehm!? Doi barusan markir bajajnye ditengah hiruk pikuk hilir mudik ngetan ngulon… hwaduhlah..!! di daerah stasiun gambir. Bulan puase orang” rame silih berganti ada nyang berangkat ada nyang datang di stasiun tengah kota ini.

psr rmdn kramat raya courtesy make-smartDOTblogspotDOTcom

Tapi nyang jadi perhatian bang wiskul sebenernye pojok” kota nyang jadi pasar kaget buat jualan takjil buka puase. Khususnye di daerah pinggir jalan kramat raya nyang Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Kue Subuh Pasar Senen

Di suatu hari Minggu subuh, Bang Wiskul tancep doi punya bajaj dengan satu tujuan. Kemane? Kagak tanggung-tanggung doi ke pasar senen. Kenape subuh”? Ternyate bang wiskul penasaran ame cerita” orang tentang pasar kue nyang aktifitasnye cuman subuh doangan di pasar senen. Jadi kalo subuh” di sudut kota Jakarta laennye masih sepi temaram, kalo di pasar senen entu malah terjadi hiruk pikuk, riuh rendah, hilir mudik, sempat sempit (kalimat terakhir ini … lebay yah Baca entri selengkapnya »

Comments (5) »

Pasar Ramadhan 2010

Hari Sabtu ini tanggal 14 Agustus 2010 sore menjelang berbuka di daerah Pasar Senen… tepatnye deket stasiun senen. Berarti sekarang udeh hari ke 4 romadhon 2010. Bang Wiskul abis nganter tamunye nyang minta dianter bajajnye ke stasiun senen. Katenye entu penumpang, doi mau ziarah (jelang) ramadhan walau telat ke jawa, tepanye ke brebes jawa tengah.
Ngomong” daerah Senen, bang wiskul jadi ingat pasar subuh senen nyang ngejual segala macem kue dari menu tradisional sampe nyang kue rada modern dengan model jajan pasar dari seluruh nusantara. Apelagi kalo kite ngeliat di bulan ramadhan ini banyak pasar ‘kaget’ nyang ngejual makanan buat buka puasa, dari kue sampe makanan ‘berat’, nyang digelar di banyak tempat di seantero jakarta.
Kalo di pasar subuh senen, ada kue ma’subah dari palembang, ada babongko dari kaltim, bolu pecak dari makassar, ikan papeda dari ambon (nyang ini sech… bukan kue, atuh! Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Dari Java Jazz Festival 2010, Tina Talisa sampai Piala Dunia 2010

logo tim jerman (courtesy by AFP)

Akhirnya nongol lagi nech, abis Jerman digilas ame Spanyol 1-0 di Semi Final Piala Dunia 2010. Inget-ingetan, terhitung dari persiapan Java Jazz Festival 2010 bulan Maret kemaren, kagak ada kegiatan nulis menulis lagi di blog ini. Sampe tim bola Spanyol nyang akhirnye menjuarai piala dunia.
Emang sejak Java Jazz tempo hari entu, kegiatan Bang Wiskul rada-rada punya eskalasi meningkat dah. Belon lagi doi sempet doyan ame penyiar TV One nyang botoh, montok, molig en pulen tuh, non Tina Talisa. Walaupun sebelonnye doi kesemsem juga ama chef nyang botoh en bohay juga tuh, Farah Quinn. Entu keliatan dari tulisan-tulisan sebelonnye nyang banjir kalimat Farah Quinn.

Tina Talisa (courtesy by TV One)

Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

Farah Quinn Belum Buat Resep Ketoprak Betawi

Farah Quinn (courtessy VivaNews.Com)


Sabtu malam 13 Februari 2010, Bang Wiskul baru pulang dari kerja. Didepan rumahnye, Bang Wiskul ngedenger suara2 cekikikan cewek. Iseng-iseng doi jelalatan ngeliat suasana disekitar gang rumahnye nyang sepi tapi nyari sumber cekikikan entu. Maklum, malam minggu entu pan malam tahun baru sin chia atawa imlek. Tahun baruan warga Cina. Tapi disekitar gang RT-008 ini sedikit warga tionghoa nye. Sekilas Bang Wiskul ngeliat di rumah Pak RT Sutejo ada 3 cewek. Selidik punya selidik, Baca entri selengkapnya »

Comments (7) »

Itik Panggang Tanpa Tulang di Banjarmasin dan Farah Quinn

Siang entu baru ajeh selesai rintik-rintik hujan di daerah Benhil ‘Bendungan Hilir.’ Bang Wiskul ada kesempatan nonton tv di salah satu apotik di Benhil. Acaranye kagak laen tentang kuliner. Di Trans TV lagi ditayangin acara wisata kuliner seabis berita siang. Reporter cewek nyang jadi presenter bilang kalo doi lagi berwisata di Banjarmasin ibukota Kalimantan Selatan.

itik panggang alabio kalsel

Salah satu nyang diceritain pengalaman nyobain menu Itik Panggang “alabiu” Tanpa Tulang di salah satu rumah makan top di Banjarmasin. Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Kuliner Blok-S, Ade Namnung dan Farah Quinn

courtesy Vivanews.Com

Pade suatu hari, Bang Wiskul memarkir bajajnye di sekitar lapangan bola Blok S. Kagak terase bertaon-taon niy lapangan bola suasananye udeh berubah wujud. Lapangan bolanye tetep sejak taon 70 an. Jenis kuliner nyang nangkring di sekitarnye nyang berubah-ubah wujud. Secara tahun 70 an bisa jadi Neng Farah Quinn belon lahir atawa masih “piyek” ngkali… entu tuh, nyang jadi trend kuliner di tv sekarang ini, chef masakan nyang suka bilang “hmmmm…it’s so yummmyyy!!”… sekaligus digandrungi para pejantan gara-gara ini cewek botoh banget, seksi, moleg, singset, masih muda, jago masak, ramah en baik hati… **wah…wah mulai lebay lagi nech**

es podeng blok-s

Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bakso, Mie Ayam Putra Solo Mas Heru

Judul nyang sama entu nyang nongol di spanduk pas di depan rumah makan bakso solo tadi. Buat ukuran sekota kecil entu, mah… kagak ade tandingannye dari rase gurih ame ngepas bumbunye. Baek kuah baksonye atawa kuah bakminye nyang dicampur kuah kentel daging ayam kecoklat-coklatan.. hmmm… yummy dahhh…
Ceritenye pade kunjungan ane nyang pertama di tahun 2010 ini, ternyate nyang punye usahe ini nge-renovasi bagian dalem ruangannye ame bagian luar gedungnye. Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

SELAMAT TAHUN “WISKUL” BARU 2010

Selamat Tahun Baru 2010. Selamat Tahun “Wiskul” 2010. Selamat menyambut kedatengan tahun wisata kuliner 2010.
Hehehe…. ini mah sekadar usulan ajeh…. jangan dianggep serius dunk. Tahun 2010 juga katenye tahun humor Indonesia. Jadi nyante-nyate ajeh, “serius tapi santai”… entu tuh slogan nyang bertaon-taon lalu pernah beredar dikalangan kite.

courtesy ajicenaDOTblogspotDOTcom

Harapan laennye, semoga dunia wisata kuliner di jagad maya nech di tahun 2010 semakin berkibar Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Cheesy Crispy Garlic Bread ala Gula-Gula Bara Pattiradjawane

Hari Sabtu 5 Desember 2009 ini acara televisi kedemenan Bang Wiskul tentang kuliner ada di Gula-Gula Bara Pattiradjawane.
Episode hari ini salah satunya cara bikin Cheesy Crispy Garlic Bread. Kebetulan cuman entu nyang sempet Bang Wiskul liat disela-sela doi narik bajajnye.
Selain cara bikinnye, ade juga tips dari Om Bara, pegimane supaye roti bawang (garlic bread) jadi crispy gitu.

courtesy pickpikkuDOTblogspotDOTcom

Mula2 doi ngasih tau dasar2 dari bumbu Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Mana Cicek, Yang Mana Buaye

“Kucing kurus mandi di kolam, buaye timbul disangke mati….”
“Salah urus jadi runyam, kapan biang buaye timbul kita nanti-nanti….”
Hehehe… Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Ikhlas….

Hari Sabtu pagi yang cerah. Irfan dengan bersiul-siul menutup pager rumehnye dari luar.

courtesy bocciDOTca

Doi mau ke rumah gacoannye di Tebet Barat.
Sementare tetangge Irfan, “daeng” Andi Hasan, manajer muda keturunan Bugis, Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kehidupan = Siklus!

Bang Wiskul kagak sengaje ketemu Bang Naip di depan Gelael Jl. Tebet Raya. Doi dari jalan saharjo ame the super bajajnye yg kagak ade penumpangnye, bang naip dari pasar darurat, juga sendirian di motor ojeknye. Terjadilah “say hello” di pinggir jalan. Maklum tetanggaan, biase…. keluarga besar kampung melayu Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bang Wiskul series – Gula Gula Bara Pattiradjawane

Hari sech masih pagi tapi kenape rasenye matahari udeh panas kayak udeh siang di hari Sabtu 5 September 2009 entu, bulan puase masup ke hari 15 atawa pertengahan bulan Romadhon lah.

courtesy uuDOTnetiiDOTnet

Bang Wiskul abis narik bajajnye nganterin emak-emak Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Bang Wiskul series – Sayur Babanci Bondan Winarno

Seabis lebaran kemaren, Bang Wiskul dikasih file video 3gp buat di hp nye Bang Wiskul dari Daeng Andi Hasan. Isinye video rekaman transtv acara wiskul (wisata kuliner) Bondan Winarno hari Sabtu, 5 September 2009.

sayur babanci courtesy melayuonlineDOTcom

Udeh gitu saking baeknye Andi Hasan, juga ngasih Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bang Wiskul series – Rapat Kerja PBB (2) The End

Selama raker PBB “Persatuan Bajaj Betawi”, bang wiskul super sibuk. Ya jadi koordinator pertemuan, ya jadi ngatur konsumsi, belon nelepon sana-sini ke temen2nye nyang sebagian besar pade telat hadir. Terutame pada hari pertame. Ade juga temennye sesama supir bajaj juga nyang rumehnye di daerah ciputat, pake nyasar lagi ke tempat itu raker di jl kampung melayu kecil (percis di belakang attahiriyah).

Bang Wiskul

Raker ini sengaje bang wiskul bikin 3 hari, setiap harinye raker cuman setengah hari. Maksudnye supaye setengah hari sisanye para supir bajaj peserta raker bisa “narik”, jadi hari itu masih ade rejeki… Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Bang Wiskul series – Rapat Kerja PBB ‘Persatuan Bajaj Betawi’ (1)

Hari ini Bang Wiskul rada ogah-ogahan narik bajajnye, ade rasa bete, sedikit jutek lah bawaannye. Bang Wiskul cuman narik bajaj disekitaran rumah kontrakannye di Kampung Melayu, yaa paling jauh sekitaran Tebet lah.
Asal muasalnye abang kite ini lagi capek, gare-garenye kemaren sok belagu jadi ‘panitia’ rapat kerja persatuan bajaj betawi. Udeh gitu di rumah Bang Wiskul kena marah bokinnye, “ngapain juga elu ngurusin rapat2 segale… meningan elu narik bajaj ajeh, dapet rejeki, daripade elu belagu jadi panitia2an segale,” begitu bininye tercinte Bang Wiskul ngomel2 ajeh sepulangnye Bang Wiskul dari rapat PBB..upps.

logo pbb courtesy flagspotDOTnet

Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bang Wiskul series – Manusie Berencane, Tuhan Nyang Nentuin

Waktu entu Bang Wiskul emang kepanasan banget, secara matahari pas di bun-bunan, buru2 bang wiskul markir bajajnye dipinggiran depan halte pertigaan deket ujung jl asem baris di daerah kebon baru tebet, Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Maaf Lahir Batin

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1430 H. Mohon Maaf Lahir dan Batin. Minal Aidin Wal Faidzin. Salam Wiskul Nusantara 2009.

Leave a comment »

Ramadhan 2009 Day 2

Hari ke dua ramadhan, Minggu 23 Agustus 2009, berhubung masih libur en pake hujan lagi, lebih banyak di rumah ajeh. Yang paling aman kalo lagi puasa di rumah pastinya nonton tv. Seperti kemaren juga, acara tv sepanjang hari ini bawaannye acara kuliner melulu.
Misalnye di RCTI jam 12.30 WIB tentang Sate Afrika di Bandung

courtesy4 streetdirectoryDOTcoDOTid

Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Ramadhan 2009 Day 1

Hari pertama puasa beruntung jatuh hari Sabtu 22 Agustus 2009 dimane sebagian besar umat pade libur.
Acara yg paling aman adalah nonton tv deh. Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Menu Merdeka! 17 Agustus 2009

Udeh bulanan malah ampir setaon, blog ini kagak disentuh, akhirnye tergugah juga nulisin kata-kata, khususnye siy mengingat hari ini 64 tahun nyang lalu, proklamasi RI dibacain oleh Bung Karno Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »