Archive for wisata kuliner

Kuliner di Bandung – Karnivor (2) Tamat

Ini cerite lanjutan dari serial nyang ke 1. Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

DESK MINI POSTER

Kembali ke foto-foto desain sebelonnye, suasananye dibikin remang-remang kayak suasana hutan tropis nyang cuman ada lampu-lampu petromak ame obor di tiap sudut tapi mancarin cahaya nyang rada teduh ame romantis deh.
Area makannye dibagi outdoor dan indoor. Nyang outdoor, disudut2nye ada bangku-bangku ame meja dari kayu dolken Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner di Bandung – Karnivor (1)

Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

menu Karnivor

Kalo kite ngeliat daftar menunye nyang tercantum di lembar menu nyang dibuat antik di kertas tebel kayak karton artistik gitu, terbagi 3 bagian: menu monster, menu steak, menu spesial. Nyang menu monster, maksudnye serba big kayak monster gituh….hiiiiii!! Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner Betawi (3)

Kuliner Betawi entu bukan cuman nasi uduk en nasi ulam doang. Emang sih nyang gampang en nge-trend sepanjang taon di Jakarta, cuman entu. Tapi ada juga nyang namanye masakan Sayur Gabus Pucung. Ini termasuk masakan Betawi nyang sarat ame historis Betawi en rasanye lezat menggoda, trus khas banget lagi.

courtesy bisnis-jabarDOTcom

Kuliner ini gampang ditemuin di daerah Bekasi – Jabar, nyang notabene tadinye “pinggiran” kota Jakarta dah. Bahkan ada forum persatuan ibu2 disono nyang punya inisiatif bikin hak paten buat kuliner Sayur Gabus Ikan Pucung entu. Dipatenkan sebagai masakan khas Bekasi. Mau didaftarin ke Direktorat Jendral Hak Kekayaan Intelektual, segala Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (2)

Cerite kuliner dari Betawi, kagak bisa dipisahin ame keberadaan Jakarta Fair nyang sekarang namenye jadi PRJ. Apelagi kalo kite ngedatengin PRJ 2012 nyang di bulan Juni – Juli 2012 tempo ari.
Sebetulnya belon mulai langka sih, tapinye udeh mulai rada berserakan tempat ngejual entu kuliner Betawi kalo di Jakarta. Naaahh di PRJ entu deh bisa kesempetan icip-icip kuliner Betawi dalam satu wilayah, gituh.

courtesy aafahmiDOTmultiplyDOTcom

Berbagai stand nyang spesial ngadain kuliner khas Betawi di PRJ banyak banget. Pan PRJ dalem rangka HUT DKI Jakarta juga. Cocok dahhh Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (1)

Kuliner Betawi entu gabungan dari masuknye orang Arab, Cina en Belande jaman dulu entu ke Batavia. Ibarat kata, Jakarta entu jadi kayak penampungan gituh dahh. Kalo ada pendatang kepengen masuk Indonesia, nyang pertama didatengin entu pastinye yaa Jakarta.

courtesy masakokeDOTblogspotDOTcom

Kayak soto mie ame lumpia nyang khas dari negeri China asalnye. Nasi kebuli nyang rempah2an nempel ame masakan Arab. Cuman sedikit nyang kepengaruh dari budaya asing di kuliner Betawi. Emang sih, kalo dibandingin ame daerah laen di Jawa, kuliner Betawi kagak Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Soto Ayam Jalan Ambengan 3A Surabaya

pak sadi asli

Emang dasar nasib Bang Wiskul lagi baek. Kesampean juga cita2nye nyobain Soto Ambengan nyang asli di Jalan Ambengan No. 3A Surabaya. Secara di Jakarta, soto entu nyang pake tambahan merek “pak sadi asli”, buka cabang ato franchise dimane2. Ade nyang di Jalan Wolter Monginsidi kebayoran, di daerah Lapangan Ros Casablanca Tebet, Jalan Cikini Raya depan TIM en tempat2 laennye.
Dalem atu kesempetan, bang wiskul nyampe juga makan malem di jalan ambengan surabaya. Berhubung jalan ambengan entu 2 arah terpisah, bang wiskul dari hotel tunjungan ngelewatin jalan tikus ke daerah belakang soto ambengan pak sadi entu, ngelewatin jalan Jaksa Agung Suprapto, trus ketemu perempatan ame Jalan Ambengan. Ampir ajeh bang wiskul nyasar atawa salah masup kamar eh…. salah depot Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

H-7 Idul Fitri 2010 – Dodol Betawi Depok

Bang Wiskul lagi keingetan ame dodol betawi, entu tuh, kuliner nyang waktu bang wiskul kecil jadi penganan nyang muncul cuman pade event tertentu doang. Misalnye waktu lebaran, ato kalo ade nyang nyunatin, dan laen”. Kebetulan ingetan ini muncul abis Bang Wiskul maen” ke kawasan Depok. Untung ajeh orang Betawi nyang dipinggiran Jakarta, tepatnye di Depok masih kagak lupa ame doi punya adat istiadat nyang udeh dilakonin turun temurun. Tradisi entu dibidang kuliner nyang dimane” sebenernye juga ada, yaitu dodol betawi, nyang salah satunye biase disiapin nyambut Hari Raye Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »