Archive for wisata kuliner

Kuliner di Bandung – Karnivor (2) Tamat

Ini cerite lanjutan dari serial nyang ke 1. Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

DESK MINI POSTER

Kembali ke foto-foto desain sebelonnye, suasananye dibikin remang-remang kayak suasana hutan tropis nyang cuman ada lampu-lampu petromak ame obor di tiap sudut tapi mancarin cahaya nyang rada teduh ame romantis deh.
Area makannye dibagi outdoor dan indoor. Nyang outdoor, disudut2nye ada bangku-bangku ame meja dari kayu dolken Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner di Bandung – Karnivor (1)

Kali ini penjelajahan kuliner malem di Bandung. Nyang mau ditinjau pertama buat kuliner di Bandung nech, rumah makan nyang namanye Karnivor. Secara baru Jumat kemaren tanggal 28 September 2012 peninjauan dijalanin. Entu resto punye tag line atawa semacem jargon “let’s meet our meat,” trus doi punya interior dibikin kayak “antique western country style.” Yaaa…rada-rada underground dahhhh!!!

menu Karnivor

Kalo kite ngeliat daftar menunye nyang tercantum di lembar menu nyang dibuat antik di kertas tebel kayak karton artistik gitu, terbagi 3 bagian: menu monster, menu steak, menu spesial. Nyang menu monster, maksudnye serba big kayak monster gituh….hiiiiii!! Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner Betawi (3)

Kuliner Betawi entu bukan cuman nasi uduk en nasi ulam doang. Emang sih nyang gampang en nge-trend sepanjang taon di Jakarta, cuman entu. Tapi ada juga nyang namanye masakan Sayur Gabus Pucung. Ini termasuk masakan Betawi nyang sarat ame historis Betawi en rasanye lezat menggoda, trus khas banget lagi.

courtesy bisnis-jabarDOTcom

Kuliner ini gampang ditemuin di daerah Bekasi – Jabar, nyang notabene tadinye “pinggiran” kota Jakarta dah. Bahkan ada forum persatuan ibu2 disono nyang punya inisiatif bikin hak paten buat kuliner Sayur Gabus Ikan Pucung entu. Dipatenkan sebagai masakan khas Bekasi. Mau didaftarin ke Direktorat Jendral Hak Kekayaan Intelektual, segala Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (2)

Cerite kuliner dari Betawi, kagak bisa dipisahin ame keberadaan Jakarta Fair nyang sekarang namenye jadi PRJ. Apelagi kalo kite ngedatengin PRJ 2012 nyang di bulan Juni – Juli 2012 tempo ari.
Sebetulnya belon mulai langka sih, tapinye udeh mulai rada berserakan tempat ngejual entu kuliner Betawi kalo di Jakarta. Naaahh di PRJ entu deh bisa kesempetan icip-icip kuliner Betawi dalam satu wilayah, gituh.

courtesy aafahmiDOTmultiplyDOTcom

Berbagai stand nyang spesial ngadain kuliner khas Betawi di PRJ banyak banget. Pan PRJ dalem rangka HUT DKI Jakarta juga. Cocok dahhh Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (1)

Kuliner Betawi entu gabungan dari masuknye orang Arab, Cina en Belande jaman dulu entu ke Batavia. Ibarat kata, Jakarta entu jadi kayak penampungan gituh dahh. Kalo ada pendatang kepengen masuk Indonesia, nyang pertama didatengin entu pastinye yaa Jakarta.

courtesy masakokeDOTblogspotDOTcom

Kayak soto mie ame lumpia nyang khas dari negeri China asalnye. Nasi kebuli nyang rempah2an nempel ame masakan Arab. Cuman sedikit nyang kepengaruh dari budaya asing di kuliner Betawi. Emang sih, kalo dibandingin ame daerah laen di Jawa, kuliner Betawi kagak Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Soto Ayam Jalan Ambengan 3A Surabaya

pak sadi asli

Emang dasar nasib Bang Wiskul lagi baek. Kesampean juga cita2nye nyobain Soto Ambengan nyang asli di Jalan Ambengan No. 3A Surabaya. Secara di Jakarta, soto entu nyang pake tambahan merek “pak sadi asli”, buka cabang ato franchise dimane2. Ade nyang di Jalan Wolter Monginsidi kebayoran, di daerah Lapangan Ros Casablanca Tebet, Jalan Cikini Raya depan TIM en tempat2 laennye.
Dalem atu kesempetan, bang wiskul nyampe juga makan malem di jalan ambengan surabaya. Berhubung jalan ambengan entu 2 arah terpisah, bang wiskul dari hotel tunjungan ngelewatin jalan tikus ke daerah belakang soto ambengan pak sadi entu, ngelewatin jalan Jaksa Agung Suprapto, trus ketemu perempatan ame Jalan Ambengan. Ampir ajeh bang wiskul nyasar atawa salah masup kamar eh…. salah depot Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

H-7 Idul Fitri 2010 – Dodol Betawi Depok

Bang Wiskul lagi keingetan ame dodol betawi, entu tuh, kuliner nyang waktu bang wiskul kecil jadi penganan nyang muncul cuman pade event tertentu doang. Misalnye waktu lebaran, ato kalo ade nyang nyunatin, dan laen”. Kebetulan ingetan ini muncul abis Bang Wiskul maen” ke kawasan Depok. Untung ajeh orang Betawi nyang dipinggiran Jakarta, tepatnye di Depok masih kagak lupa ame doi punya adat istiadat nyang udeh dilakonin turun temurun. Tradisi entu dibidang kuliner nyang dimane” sebenernye juga ada, yaitu dodol betawi, nyang salah satunye biase disiapin nyambut Hari Raye Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Pasar Romadhon Jl. Soka Rawa Badak Koja

Bang Wiskul abis nganter penumpang bajaj nye sampe ke daerah Tanjung Priok. Secara penumpangnye turun, bang wiskul ngider” sampe Rawa Badak di daerah Koja. Doi pengen banget ngeliat aktifitas pasar romadhon di daerah sono.
Selama bulan ramadhan emang di Jakarta biasa deh tuh menjamur pusat jajanan ringan buat buka puasa. Buat orang nyari takjil. Takjil di Pasar Romadhon. Contohnye ajeh di daerah Koja Jakarta sebelah Utara nech Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (2)

Kali ini bang wiskul melakukan titian muhibah nyang ke 2 ke pasar romadhon benhil. Sambil menuju pasar Bendungan Hilir di kawasan Sudirman, bang wiskul coba kontak konco”nye buat ngubek bareng pasar romadhon.

courtesy titopoenyacritaDOTblogspotDOTcom

Sayang seribu sayang… duileh tuh tata bahasa!! Temen”nye pade sibuk narik ngejar setoran bulan puase… hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (1)

Kali ini si abang ‘ganteng’ wiskul hunting pasar romadhon di pasar bendungan hilir atawa biase disingkat benhil. Berlokasi di depan Pasar Bendungan Hilir, Jakarta Pusat. Langsung aja yee, menu andalan di pasar ramadhan ini terdiri dari macem” masakan en makanan. Kalau di prosentase, emang 70% masakan minang ajah tuh.

courtesy2 arsipberitaDOTcom

Masakan minang itu ada Masakan Padang Bopet Mini, Masakan Padang Lubuk Arai, Lamang Tapai Uni Upik, Ketupat Ketan dan Kue Padang Uni Ema, Masakan Padang Sinar Surya, Masakan Padang Ajo, Ikan dan Cumi Bakar ala Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 6 – Pasar Romadhon Jl. Kramat Raya

Senin, 16 Agustus 2010 berarti udeh romadhon hari ke 6 nech. Abang kita nyang ganteng…. deeeuuu… siape lagi kalo bukan Bang Wiskul… ehm!? Doi barusan markir bajajnye ditengah hiruk pikuk hilir mudik ngetan ngulon… hwaduhlah..!! di daerah stasiun gambir. Bulan puase orang” rame silih berganti ada nyang berangkat ada nyang datang di stasiun tengah kota ini.

psr rmdn kramat raya courtesy make-smartDOTblogspotDOTcom

Tapi nyang jadi perhatian bang wiskul sebenernye pojok” kota nyang jadi pasar kaget buat jualan takjil buka puase. Khususnye di daerah pinggir jalan kramat raya nyang Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Kue Subuh Pasar Senen

Di suatu hari Minggu subuh, Bang Wiskul tancep doi punya bajaj dengan satu tujuan. Kemane? Kagak tanggung-tanggung doi ke pasar senen. Kenape subuh”? Ternyate bang wiskul penasaran ame cerita” orang tentang pasar kue nyang aktifitasnye cuman subuh doangan di pasar senen. Jadi kalo subuh” di sudut kota Jakarta laennye masih sepi temaram, kalo di pasar senen entu malah terjadi hiruk pikuk, riuh rendah, hilir mudik, sempat sempit (kalimat terakhir ini … lebay yah Baca entri selengkapnya »

Comments (5) »

Farah Quinn Belum Buat Resep Ketoprak Betawi

Farah Quinn (courtessy VivaNews.Com)


Sabtu malam 13 Februari 2010, Bang Wiskul baru pulang dari kerja. Didepan rumahnye, Bang Wiskul ngedenger suara2 cekikikan cewek. Iseng-iseng doi jelalatan ngeliat suasana disekitar gang rumahnye nyang sepi tapi nyari sumber cekikikan entu. Maklum, malam minggu entu pan malam tahun baru sin chia atawa imlek. Tahun baruan warga Cina. Tapi disekitar gang RT-008 ini sedikit warga tionghoa nye. Sekilas Bang Wiskul ngeliat di rumah Pak RT Sutejo ada 3 cewek. Selidik punya selidik, Baca entri selengkapnya »

Comments (7) »

Itik Panggang Tanpa Tulang di Banjarmasin dan Farah Quinn

Siang entu baru ajeh selesai rintik-rintik hujan di daerah Benhil ‘Bendungan Hilir.’ Bang Wiskul ada kesempatan nonton tv di salah satu apotik di Benhil. Acaranye kagak laen tentang kuliner. Di Trans TV lagi ditayangin acara wisata kuliner seabis berita siang. Reporter cewek nyang jadi presenter bilang kalo doi lagi berwisata di Banjarmasin ibukota Kalimantan Selatan.

itik panggang alabio kalsel

Salah satu nyang diceritain pengalaman nyobain menu Itik Panggang “alabiu” Tanpa Tulang di salah satu rumah makan top di Banjarmasin. Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Kuliner Blok-S, Ade Namnung dan Farah Quinn

courtesy Vivanews.Com

Pade suatu hari, Bang Wiskul memarkir bajajnye di sekitar lapangan bola Blok S. Kagak terase bertaon-taon niy lapangan bola suasananye udeh berubah wujud. Lapangan bolanye tetep sejak taon 70 an. Jenis kuliner nyang nangkring di sekitarnye nyang berubah-ubah wujud. Secara tahun 70 an bisa jadi Neng Farah Quinn belon lahir atawa masih “piyek” ngkali… entu tuh, nyang jadi trend kuliner di tv sekarang ini, chef masakan nyang suka bilang “hmmmm…it’s so yummmyyy!!”… sekaligus digandrungi para pejantan gara-gara ini cewek botoh banget, seksi, moleg, singset, masih muda, jago masak, ramah en baik hati… **wah…wah mulai lebay lagi nech**

es podeng blok-s

Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bakso, Mie Ayam Putra Solo Mas Heru

Judul nyang sama entu nyang nongol di spanduk pas di depan rumah makan bakso solo tadi. Buat ukuran sekota kecil entu, mah… kagak ade tandingannye dari rase gurih ame ngepas bumbunye. Baek kuah baksonye atawa kuah bakminye nyang dicampur kuah kentel daging ayam kecoklat-coklatan.. hmmm… yummy dahhh…
Ceritenye pade kunjungan ane nyang pertama di tahun 2010 ini, ternyate nyang punye usahe ini nge-renovasi bagian dalem ruangannye ame bagian luar gedungnye. Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

SELAMAT TAHUN “WISKUL” BARU 2010

Selamat Tahun Baru 2010. Selamat Tahun “Wiskul” 2010. Selamat menyambut kedatengan tahun wisata kuliner 2010.
Hehehe…. ini mah sekadar usulan ajeh…. jangan dianggep serius dunk. Tahun 2010 juga katenye tahun humor Indonesia. Jadi nyante-nyate ajeh, “serius tapi santai”… entu tuh slogan nyang bertaon-taon lalu pernah beredar dikalangan kite.

courtesy ajicenaDOTblogspotDOTcom

Harapan laennye, semoga dunia wisata kuliner di jagad maya nech di tahun 2010 semakin berkibar Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Cheesy Crispy Garlic Bread ala Gula-Gula Bara Pattiradjawane

Hari Sabtu 5 Desember 2009 ini acara televisi kedemenan Bang Wiskul tentang kuliner ada di Gula-Gula Bara Pattiradjawane.
Episode hari ini salah satunya cara bikin Cheesy Crispy Garlic Bread. Kebetulan cuman entu nyang sempet Bang Wiskul liat disela-sela doi narik bajajnye.
Selain cara bikinnye, ade juga tips dari Om Bara, pegimane supaye roti bawang (garlic bread) jadi crispy gitu.

courtesy pickpikkuDOTblogspotDOTcom

Mula2 doi ngasih tau dasar2 dari bumbu Baca entri selengkapnya »

Comments (4) »

Bang Wiskul series – Gula Gula Bara Pattiradjawane

Hari sech masih pagi tapi kenape rasenye matahari udeh panas kayak udeh siang di hari Sabtu 5 September 2009 entu, bulan puase masup ke hari 15 atawa pertengahan bulan Romadhon lah.

courtesy uuDOTnetiiDOTnet

Bang Wiskul abis narik bajajnye nganterin emak-emak Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Bang Wiskul series – Sayur Babanci Bondan Winarno

Seabis lebaran kemaren, Bang Wiskul dikasih file video 3gp buat di hp nye Bang Wiskul dari Daeng Andi Hasan. Isinye video rekaman transtv acara wiskul (wisata kuliner) Bondan Winarno hari Sabtu, 5 September 2009.

sayur babanci courtesy melayuonlineDOTcom

Udeh gitu saking baeknye Andi Hasan, juga ngasih Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Ramadhan 2009 Day 2

Hari ke dua ramadhan, Minggu 23 Agustus 2009, berhubung masih libur en pake hujan lagi, lebih banyak di rumah ajeh. Yang paling aman kalo lagi puasa di rumah pastinya nonton tv. Seperti kemaren juga, acara tv sepanjang hari ini bawaannye acara kuliner melulu.
Misalnye di RCTI jam 12.30 WIB tentang Sate Afrika di Bandung

courtesy4 streetdirectoryDOTcoDOTid

Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Ramadhan 2009 Day 1

Hari pertama puasa beruntung jatuh hari Sabtu 22 Agustus 2009 dimane sebagian besar umat pade libur.
Acara yg paling aman adalah nonton tv deh. Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »