Posts tagged agustus

Catetan Hari 19 Ramadhan 2012

Dengan penuh rasa syukur Ramadhan kali ini buat Bang Wiskul banyak dilimpahin kesabaran dan keikhlasan. Masuk hari ke 19 sampe buka puasa tadi, dijalanin ame kesadaran nyang cukupan. Hari ini Rabu 8 Agustus 2012 malem.
courtesy gocengblogDOTblogspotDOTcom
Kayak biasenye…awal2 Romadhon dijalanin sambil kerja secara rutin. Seperti biasenye juga, Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Pasar Romadhon Jl. Soka Rawa Badak Koja

Bang Wiskul abis nganter penumpang bajaj nye sampe ke daerah Tanjung Priok. Secara penumpangnye turun, bang wiskul ngider” sampe Rawa Badak di daerah Koja. Doi pengen banget ngeliat aktifitas pasar romadhon di daerah sono.
Selama bulan ramadhan emang di Jakarta biasa deh tuh menjamur pusat jajanan ringan buat buka puasa. Buat orang nyari takjil. Takjil di Pasar Romadhon. Contohnye ajeh di daerah Koja Jakarta sebelah Utara nech Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (2)

Kali ini bang wiskul melakukan titian muhibah nyang ke 2 ke pasar romadhon benhil. Sambil menuju pasar Bendungan Hilir di kawasan Sudirman, bang wiskul coba kontak konco”nye buat ngubek bareng pasar romadhon.

courtesy titopoenyacritaDOTblogspotDOTcom

Sayang seribu sayang… duileh tuh tata bahasa!! Temen”nye pade sibuk narik ngejar setoran bulan puase… hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (1)

Kali ini si abang ‘ganteng’ wiskul hunting pasar romadhon di pasar bendungan hilir atawa biase disingkat benhil. Berlokasi di depan Pasar Bendungan Hilir, Jakarta Pusat. Langsung aja yee, menu andalan di pasar ramadhan ini terdiri dari macem” masakan en makanan. Kalau di prosentase, emang 70% masakan minang ajah tuh.

courtesy2 arsipberitaDOTcom

Masakan minang itu ada Masakan Padang Bopet Mini, Masakan Padang Lubuk Arai, Lamang Tapai Uni Upik, Ketupat Ketan dan Kue Padang Uni Ema, Masakan Padang Sinar Surya, Masakan Padang Ajo, Ikan dan Cumi Bakar ala Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Day 6 – Pasar Romadhon Jl. Kramat Raya

Senin, 16 Agustus 2010 berarti udeh romadhon hari ke 6 nech. Abang kita nyang ganteng…. deeeuuu… siape lagi kalo bukan Bang Wiskul… ehm!? Doi barusan markir bajajnye ditengah hiruk pikuk hilir mudik ngetan ngulon… hwaduhlah..!! di daerah stasiun gambir. Bulan puase orang” rame silih berganti ada nyang berangkat ada nyang datang di stasiun tengah kota ini.

psr rmdn kramat raya courtesy make-smartDOTblogspotDOTcom

Tapi nyang jadi perhatian bang wiskul sebenernye pojok” kota nyang jadi pasar kaget buat jualan takjil buka puase. Khususnye di daerah pinggir jalan kramat raya nyang Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Pasar Ramadhan 2010

Hari Sabtu ini tanggal 14 Agustus 2010 sore menjelang berbuka di daerah Pasar Senen… tepatnye deket stasiun senen. Berarti sekarang udeh hari ke 4 romadhon 2010. Bang Wiskul abis nganter tamunye nyang minta dianter bajajnye ke stasiun senen. Katenye entu penumpang, doi mau ziarah (jelang) ramadhan walau telat ke jawa, tepanye ke brebes jawa tengah.
Ngomong” daerah Senen, bang wiskul jadi ingat pasar subuh senen nyang ngejual segala macem kue dari menu tradisional sampe nyang kue rada modern dengan model jajan pasar dari seluruh nusantara. Apelagi kalo kite ngeliat di bulan ramadhan ini banyak pasar ‘kaget’ nyang ngejual makanan buat buka puasa, dari kue sampe makanan ‘berat’, nyang digelar di banyak tempat di seantero jakarta.
Kalo di pasar subuh senen, ada kue ma’subah dari palembang, ada babongko dari kaltim, bolu pecak dari makassar, ikan papeda dari ambon (nyang ini sech… bukan kue, atuh! Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Ramadhan 2009 Day 2

Hari ke dua ramadhan, Minggu 23 Agustus 2009, berhubung masih libur en pake hujan lagi, lebih banyak di rumah ajeh. Yang paling aman kalo lagi puasa di rumah pastinya nonton tv. Seperti kemaren juga, acara tv sepanjang hari ini bawaannye acara kuliner melulu.
Misalnye di RCTI jam 12.30 WIB tentang Sate Afrika di Bandung

courtesy4 streetdirectoryDOTcoDOTid

Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »