Posts tagged ayam

Kuliner Betawi (3)

Kuliner Betawi entu bukan cuman nasi uduk en nasi ulam doang. Emang sih nyang gampang en nge-trend sepanjang taon di Jakarta, cuman entu. Tapi ada juga nyang namanye masakan Sayur Gabus Pucung. Ini termasuk masakan Betawi nyang sarat ame historis Betawi en rasanye lezat menggoda, trus khas banget lagi.

courtesy bisnis-jabarDOTcom

Kuliner ini gampang ditemuin di daerah Bekasi – Jabar, nyang notabene tadinye “pinggiran” kota Jakarta dah. Bahkan ada forum persatuan ibu2 disono nyang punya inisiatif bikin hak paten buat kuliner Sayur Gabus Ikan Pucung entu. Dipatenkan sebagai masakan khas Bekasi. Mau didaftarin ke Direktorat Jendral Hak Kekayaan Intelektual, segala Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (2)

Cerite kuliner dari Betawi, kagak bisa dipisahin ame keberadaan Jakarta Fair nyang sekarang namenye jadi PRJ. Apelagi kalo kite ngedatengin PRJ 2012 nyang di bulan Juni – Juli 2012 tempo ari.
Sebetulnya belon mulai langka sih, tapinye udeh mulai rada berserakan tempat ngejual entu kuliner Betawi kalo di Jakarta. Naaahh di PRJ entu deh bisa kesempetan icip-icip kuliner Betawi dalam satu wilayah, gituh.

courtesy aafahmiDOTmultiplyDOTcom

Berbagai stand nyang spesial ngadain kuliner khas Betawi di PRJ banyak banget. Pan PRJ dalem rangka HUT DKI Jakarta juga. Cocok dahhh Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Soto Ayam Jalan Ambengan 3A Surabaya

pak sadi asli

Emang dasar nasib Bang Wiskul lagi baek. Kesampean juga cita2nye nyobain Soto Ambengan nyang asli di Jalan Ambengan No. 3A Surabaya. Secara di Jakarta, soto entu nyang pake tambahan merek “pak sadi asli”, buka cabang ato franchise dimane2. Ade nyang di Jalan Wolter Monginsidi kebayoran, di daerah Lapangan Ros Casablanca Tebet, Jalan Cikini Raya depan TIM en tempat2 laennye.
Dalem atu kesempetan, bang wiskul nyampe juga makan malem di jalan ambengan surabaya. Berhubung jalan ambengan entu 2 arah terpisah, bang wiskul dari hotel tunjungan ngelewatin jalan tikus ke daerah belakang soto ambengan pak sadi entu, ngelewatin jalan Jaksa Agung Suprapto, trus ketemu perempatan ame Jalan Ambengan. Ampir ajeh bang wiskul nyasar atawa salah masup kamar eh…. salah depot Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

Pasar Romadhon Benhil (1)

Kali ini si abang ‘ganteng’ wiskul hunting pasar romadhon di pasar bendungan hilir atawa biase disingkat benhil. Berlokasi di depan Pasar Bendungan Hilir, Jakarta Pusat. Langsung aja yee, menu andalan di pasar ramadhan ini terdiri dari macem” masakan en makanan. Kalau di prosentase, emang 70% masakan minang ajah tuh.

courtesy2 arsipberitaDOTcom

Masakan minang itu ada Masakan Padang Bopet Mini, Masakan Padang Lubuk Arai, Lamang Tapai Uni Upik, Ketupat Ketan dan Kue Padang Uni Ema, Masakan Padang Sinar Surya, Masakan Padang Ajo, Ikan dan Cumi Bakar ala Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Kuliner Blok-S, Ade Namnung dan Farah Quinn

courtesy Vivanews.Com

Pade suatu hari, Bang Wiskul memarkir bajajnye di sekitar lapangan bola Blok S. Kagak terase bertaon-taon niy lapangan bola suasananye udeh berubah wujud. Lapangan bolanye tetep sejak taon 70 an. Jenis kuliner nyang nangkring di sekitarnye nyang berubah-ubah wujud. Secara tahun 70 an bisa jadi Neng Farah Quinn belon lahir atawa masih “piyek” ngkali… entu tuh, nyang jadi trend kuliner di tv sekarang ini, chef masakan nyang suka bilang “hmmmm…it’s so yummmyyy!!”… sekaligus digandrungi para pejantan gara-gara ini cewek botoh banget, seksi, moleg, singset, masih muda, jago masak, ramah en baik hati… **wah…wah mulai lebay lagi nech**

es podeng blok-s

Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bakso, Mie Ayam Putra Solo Mas Heru

Judul nyang sama entu nyang nongol di spanduk pas di depan rumah makan bakso solo tadi. Buat ukuran sekota kecil entu, mah… kagak ade tandingannye dari rase gurih ame ngepas bumbunye. Baek kuah baksonye atawa kuah bakminye nyang dicampur kuah kentel daging ayam kecoklat-coklatan.. hmmm… yummy dahhh…
Ceritenye pade kunjungan ane nyang pertama di tahun 2010 ini, ternyate nyang punye usahe ini nge-renovasi bagian dalem ruangannye ame bagian luar gedungnye. Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

Menu Merdeka! 17 Agustus 2009

Udeh bulanan malah ampir setaon, blog ini kagak disentuh, akhirnye tergugah juga nulisin kata-kata, khususnye siy mengingat hari ini 64 tahun nyang lalu, proklamasi RI dibacain oleh Bung Karno Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Wiskul Lebaran 2008 dan Tugas LN (2)

Irfansyah, warga en tetangga Bang Wiskul di Kampung Melayu Besar Tebet, nyang gawe di perusahaan developer Tangerang nyeritain pengalaman doi. Secara doi punye rumah baru di Tangerang, cuman berhubung doi masih bujangan jadinye masih sering tinggal ame bokap nyokabnye nyang berasal dari Samarinda Kaltim di bilangan Kampung Melayu Besar yang menjadi tempat tinggal doi sedari kecil di Betawi.

sop udang yongkee batam

Tetangga banget ame Bang Wiskul. Cerite pengalamannye panjang banget, ini seri ke 2 dari 7 kisah, kire2 kayak gini:

Samarinda-Balikpapan-Jakarta, 4 Okt 08, H-2 perjalanan tugas.
Untung aje masih kebangun subuhan en supir taksi Mawar udah calling en menuju ke rumah buat ngejemput secara dia udah janjian semalam.
Sarapan cuman indomie doang supaya ringkes…..lumayan buat ganjel perut en tambah energi. Energi buat perjalanan, termasuk backpacker yang gw siapin semalem Baca entri selengkapnya »

Leave a comment »

Wiskul Lebaran 2008 dan Tugas LN (1)

Irfansyah, warga en tetangga Bang Wiskul di Kampung Melayu Besar Tebet, nyang gawe di perusahaan developer Tangerang nyeritain pengalaman doi. Secara doi punye rumah baru di Tangerang, cuman berhubung doi masih bujangan jadinye masih sering tinggal ame bokap nyokabnye nyang berasal dari Samarinda Kaltim di bilangan Kampung Melayu Besar yang menjadi tempat tinggal doi sedari kecil di Betawi. Tetangga banget ame Bang Wiskul.

Irfansyah

Cerite pengalamannye panjang banget, ini seri ke 1 (pertama) dari 7 kisah, kire2 kayak gini:
Kali ini…perjalanan wisata kuliner dimulai dari Jumat 3 Oktober 2008 di Samarinda (ibu kota) Kaltim, transit di Balikpapan, berlanjut tugas kerja balik ke Jakarta dulu – trus ke Batam – Singapura – Johor Bahru Malaysia, back to Batam into Jakarta Thursday October 9, 2008. Wiskul sepekan lhah yau…

Samarinda – Kaltim, 3 Okt 08, H-3 perjalanan tugas.
Berawal dari keletihan akibat 2 hari kemarin euphoria Lebaran. Ada pegel2 nya juga……deeeeee. Pegel akibat mobilitas tinggi Lebaran ama pegel makan yang super-super. Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »