Posts tagged masakan

Pasar Romadhon Jl. Soka Rawa Badak Koja

Bang Wiskul abis nganter penumpang bajaj nye sampe ke daerah Tanjung Priok. Secara penumpangnye turun, bang wiskul ngider” sampe Rawa Badak di daerah Koja. Doi pengen banget ngeliat aktifitas pasar romadhon di daerah sono.
Selama bulan ramadhan emang di Jakarta biasa deh tuh menjamur pusat jajanan ringan buat buka puasa. Buat orang nyari takjil. Takjil di Pasar Romadhon. Contohnye ajeh di daerah Koja Jakarta sebelah Utara nech Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (2)

Kali ini bang wiskul melakukan titian muhibah nyang ke 2 ke pasar romadhon benhil. Sambil menuju pasar Bendungan Hilir di kawasan Sudirman, bang wiskul coba kontak konco”nye buat ngubek bareng pasar romadhon.

courtesy titopoenyacritaDOTblogspotDOTcom

Sayang seribu sayang… duileh tuh tata bahasa!! Temen”nye pade sibuk narik ngejar setoran bulan puase… hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Farah Quinn Belum Buat Resep Ketoprak Betawi

Farah Quinn (courtessy VivaNews.Com)


Sabtu malam 13 Februari 2010, Bang Wiskul baru pulang dari kerja. Didepan rumahnye, Bang Wiskul ngedenger suara2 cekikikan cewek. Iseng-iseng doi jelalatan ngeliat suasana disekitar gang rumahnye nyang sepi tapi nyari sumber cekikikan entu. Maklum, malam minggu entu pan malam tahun baru sin chia atawa imlek. Tahun baruan warga Cina. Tapi disekitar gang RT-008 ini sedikit warga tionghoa nye. Sekilas Bang Wiskul ngeliat di rumah Pak RT Sutejo ada 3 cewek. Selidik punya selidik, Baca entri selengkapnya »

Comments (7) »

Bang Wiskul series – Gula Gula Bara Pattiradjawane

Hari sech masih pagi tapi kenape rasenye matahari udeh panas kayak udeh siang di hari Sabtu 5 September 2009 entu, bulan puase masup ke hari 15 atawa pertengahan bulan Romadhon lah.

courtesy uuDOTnetiiDOTnet

Bang Wiskul abis narik bajajnye nganterin emak-emak Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Bang Wiskul series – Sayur Babanci Bondan Winarno

Seabis lebaran kemaren, Bang Wiskul dikasih file video 3gp buat di hp nye Bang Wiskul dari Daeng Andi Hasan. Isinye video rekaman transtv acara wiskul (wisata kuliner) Bondan Winarno hari Sabtu, 5 September 2009.

sayur babanci courtesy melayuonlineDOTcom

Udeh gitu saking baeknye Andi Hasan, juga ngasih Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

22 Agustus 2008

Too many things to tell day by day of 2008 activities. In a moments of stress condition and it was the periode of storms and stress become more fluctuation, but the time goes flow with pleasure, nicely situation. The good time and bad time rolling down every single day. More inspiration can be catched up, more motivation can be absorbed. So, have a nice days, getting the best all the time.

Duileeeehhh…….kire-kire bahase Betawinye begene neech: Banyak nech nyang mau diceritain sepanjang tahun 2008 enni. Ade saatnye waktu nyang menegangkan, ade juga saat seneng en sedih silih berganti cepet banget dah… Tapi emang waktu berlalu cepet-cepetan, ame kesenengan nyang tersisa, dalam situasi nyang terase asyik en nyaman…gityuuu. Waktu gumbira en waktu sedih bergulir setiap ari.Banyak inspirasi nyang bisa diserap, banyak ilmu motivasi nyang bisa kite pelajari. Jadi, nikmatin ajeh hari-hari kite, berusaha menjadi nyang terbaik sepanjang waktu.

Komentar dimatikan

21 Agustus 2008

Yaa….kite berjumpa lagi neeech. Omong-omong tentang makanan, terkait ame wisata kuliner atawe wiskul, mau kagak mau nyeritain tentang budaya suatu daerah. Nyeritain kebutuhan tubuh kite beradaptasi ame kalori dari makanan entu. Nyeritain tentang adat istiadat setempat nyang berhubungan ame kebiasaan makan. Juga ketersediaan bahan baku nyang ade di daerah tersebut. Kalo di daerah entu banyak padi atawe taneman sawahnye, jadi deeh disitu makanan khas semacem jajanan pasarnye mengandung nasi atawe ketan, lupis, lontong. Kalo daerah entu menjadi sentra produk jagung, jadi deeeh kayak marning (jagung goreng) nyang diaku-aku beberapa daerah di Jawa Timur sebagai makanan khas daerah entu.

Okey deeech…..

Comments (3) »

19 Agustus 2008

Dirgahayu deh Kemerdekaan negare kite RI. Sekali2 kite ngebahas nyang bukan makanan kayak Ketoprak Betawi ye.
Dua hari yang lalu orang2 pade ngerayain HUT RI. Ade nyang upacara resmi. Ade nyang langsung pade ngelomba tradisional. Ade nyang langsung berantem abis upacara anak sekolaan di Bone, Sulawesi.
Gw bingung nech… Aturannye orang2 pade gumbira kemaren. Pan ganda putra kite, Bang Hendra ame Bang Kido, jawara dapet emas di Olimpiade Beijing. Pan Presiden kite SBY dapet cucu pas di hari kemerdekaan kemaren. Pan ade lomba2 peringatan 17an. Udeh gitu, upacara 17an di Istana, entu paskibraka nyang seumuran gw, pade sukses bikin acare jadi lancar…uuuh gw bangga nech…
Tapi, ntar dulu, kemaren gw sekaligus sedih juga. Sediiiih banget! Elo tau kagak…setelah gw mikir2, sebenernye banyak orang Indonesia yang sakit… Sakit dalam tanda petik ye. Kenape?
Coba elo liat disemua berita akhir2 enni. Liat tipi, denger radio, bace koran, surf internet, inbox email kite…pokoke seluuuruhnye dah.
Perhatiin dech. Ampir semua ngeberitain tentang kriminal sadis nyang jadi celebs, narkoba artis, human error kereta api nyang akibatnye 7 nyawa melayang, temen2 gw anak SMA nyang tawuran ame karang taruna abis upacara 17an. Belon lagi, tiap hari ade berita pembunuhan, ade bang ryan, ade bokap nusuk anak kandungnye ampe mati cuman gara2 sepele, udeh gitu mayatnye diiket ke batang pohon…hih! Ade lagi berita orok ditinggal nyokabnye abis dilahirkan. Macem2 dah…laa iya laah…
Jadi nyang gw maksud, orang2 kite pade “sakit” nyang cenderung sadis, kriminal! Kalo gw bilang sech, kesalahan ade di kite semua…iye kallee…
Udeh tau kayak begitu kite belagak sok aman2 ajeh. Belagak ngerayain ame upacara 17an kayak kagak ade ape2. Nah lhooo…ennoooh. Yuk mariiii.

Comments (3) »

14 Agustus 2008

Langsung aje ye. Tadi siang mohon maap, ane lagi-lagi nangkringin tayangan kuliner Trans TV. Kali enni nyang disorot tentang Mie Merah Putih di satu warung di Betawi. Tepatnye di daerah Jl. Kartini. Nyang punya sekaligus nyang jadi juru masaknye orang Cina. Emang sayang juga sih, kagak ade informasi, makanannye halal ape kagak.

Nyang unik, sesuai namenye, mie merah putih… emang diye bilang dalam rangke HUT Kemerdekaan RI juga, ibarat kate bendera merah putih. Mie jadi berwarna merah putih belang gitu. Naaa….nyang enni niii, bagian merah nye emang berwarna merah. Katenye kagak pake pewarna buatan atau bahan laen nyang berbahaye untuk manusia, ibaratnye dijamin aman dah. Diye ngomong begitu karena nyang bikin mie diye sendiri. Setiap ari diye produksi sendiri. Mie punye tekstur lebih gede daripade mie biase en katenye lebih lembut gitu.

Cara ngebuat mie nyang bagian berwarne merah dikasih tau ame si engkoh nyang punye en jadi juru masaknye. Ternyate bahan pe “merah” nye dari buah bit nyang emang berwarne merah tua. Buah bit di blender setelah dicampur garem secukupnye. Udeh gitu, blenderan buah bit tadi dituang ke adonan tepung bahan baku mie. Diulek-ulek dan setelah menyatu warna merah nye ame adonan tepung, dimasukin ke alat pembuat mie dalam bentuk lempengan gitu. Tiap lembar lempengan mie merah dilapis ke atas lembar lempengan mie putih en dimasukin lagi ke alat pembuat mie lempengan tadi. Setelah jadi lempengan campuran warna merah bagian atas mie en putih di bagian bawah mie, terakhir dipotong-potong sebesar mie kering dengan dimensi terserah si engkoh. Taarrraaaa……jadi deh mie warna merah putih. Tinggal dikukus di kuah, jadi dah Bakmi Merah Putih siap disantap en mantap.

Comments (2) »

13 Agustus 2008

Assalamualaikum…. selamat berjumpa. Empat hari lagi udeh hari kemerdekaan kite. Dirgahayu RI ye!

Kali enni ane mau ceritain hasil nonton kite, lagi-lagi tayangan di Trans TV…. nyang entu tuh, tayangan tentang kuliner seudehnye acara berita Jelang Siang. Nyang ngebawain acarenye si botoh nyang cakep nan aduhai, Mbak Susan Bachtiar… kedemenan ane juga sii, Ehem…

Ceritenye culinary about Ikan Pari Panggang/Bakar, yang konon jenisnye ade lebih dari 200 macem. Maksudnye jenis ikan pari nye. Jenis yang dibuat makanan adalah jenis nyang bisa dimakan. Eit, ente tau kan Ikan Pari? Ikan nyang punya sayap gede, kalau diye berenang, sayapnye kayak terbang mengalun gitu. Naa nyang diolah adalah bagian sayapnye, katenye kalo bagian badannye tuh banyak tulang jadi kagak enak kalo diemmut…eh dimakan.

Seudehnye dipotong-potong itu bagian sayap Ikan Pari, dimasukin aer di baskom en dikasih jeruk nipis, biar kagak amis kali. Terus bumbu-bumbu dapur ame wijen di adon en digoreng dulu. Ikan pari dipanggang dilapis ame daun. Lapisan daun tujuannye supaye bisa menampung campuran adonan bumbu dapur nyang udeh digoreng tadi terus dilumurin ke “body” ikan pari nyang lagi di panggang.

Wuaaah….kalo udeh mateng dipanggang disajikan di piring ame daun pelapisnye tadi. kao ngeliat nyang pade nyicipin en makannye…..hhhmmmmmm, numero uno…yuummmmy. Ape lagi si rumah makan entu nambahin sambel buat dicocol ame ikan pari panggang tadi….uuuuuh, siiip banget dah.

Ade juga menu lain dari ikan pari nyang dipotong-potong tadi digoreng en dicampur ame bumbu dapur terus dikombinasi gorengannye……naaah, katenye rasenye sedeeeep, gurih en garing buanget (karena digoreng). Cobain deh.

Comments (2) »

11 Agustus 2008

Eit…kite ketemu lagi dah. Enem hari lagi hari kemerdekaan kite. Jadi inget jase2 pahlawan kite. Jadi inget Si Jampang dah, nyang entu tuh…pahlawan Betawi nyang ngelawan penjajah belande. Merdeka!
Naa..tadi siang ane nonton tipi Trans TV. Selesai berita siang, nyambung tentang kuliner. Presenternye si cantik manis aduhai…yaa ane lupa namenye. Cerita tentang Sate Lembut nyang katenye walaupun makanan khas betawi tapi banyak orang Betokaw kagak tau. Namanye Sate Lembut Hj. Rochmat. Yang punya sech namenye Ibu …ika. Mula2 rempah digoreng. Sereh, kunyit, lengkuas en laos (tanpa Vietnam!) jadi satu digoreng. Daging cincang diadon ame rempah hasil gorengan tadi. Trus, diteplokin di lidi tusuk sate en dibakar kayak sate biasa. Rasenye… uuuh…yummmyy.

Comments (2) »

9 Agustus 2008

Assalamualaikum….siang enni ane baru bisa deh nulis blog lagi. Udeh 8 hari kagak sempet-sempet. Oia…pagi tadi ane ngeliat acara Gula-Gula di Trans TV, nyang negbawain Om Bara Pattirajawane. Boleh juga nih Om. Tayangan tadi pagi pas ulang taun acare Gula2 nyang ke 3. Selamet ye Om ame crew Trans TV. Ade juga tayanngan “behind the scene” nyang katenye buatan si Om Bara.

Sayang ane kagak ngeliat sepenuhnye detil, soalnye anak kite nyang perempuan minta dianter ke sekolahnye, ada test buat olimpiade matematika…..gile cing! barengan ame olimpiade Beijing nih…..

Ane sempet ngeliat si Om Bara ngasih tau menu yang dimixer agak encer jadi warna coklat…yuummmyyy sih……terus katenye dimasukin ke kulkas lebih dingin lebih baek….sekitar 6 sampe 8 jam. Barangkali dimiripin ame ice cream kali ye.

Nyang ane suka dari Om Bara, diye nyantai aje ngebawain acaranye, walaupun kali ini diye pake baju batik tangan pendek, mungkun karena ultah Gula2 jadi diye rada resmi dikit. Kalo ngeliat diye nyampur resep-resepnye kayak asal-asalan termasuk diye ngejelasin takerannye. Tapi hasilnye Cing, yahuuud dah, numero uno.

Sayang lagi, ane kagak ngeliat waktu nyicipin menu yang diye bikin. Kalo biasa2nye diye juga asyik ngebawainnye. Kayak ber “kelas” gitu. Kalo Om Bondan ngebawainnye pake gaya tersendiri…”unique” abis, Om Bara lain lagi…style…..ape ye….Ambon Belande gitu. Siip deh.

Okey ye, ane mau jemput anak lagi nih di sekolaannye. Kite janji buat nerusin ini blog lagi deh. Wassalam.

Leave a comment »