Posts tagged masakan

Pasar Romadhon Jl. Soka Rawa Badak Koja

Bang Wiskul abis nganter penumpang bajaj nye sampe ke daerah Tanjung Priok. Secara penumpangnye turun, bang wiskul ngider” sampe Rawa Badak di daerah Koja. Doi pengen banget ngeliat aktifitas pasar romadhon di daerah sono.
Selama bulan ramadhan emang di Jakarta biasa deh tuh menjamur pusat jajanan ringan buat buka puasa. Buat orang nyari takjil. Takjil di Pasar Romadhon. Contohnye ajeh di daerah Koja Jakarta sebelah Utara nech Baca entri selengkapnya »

Iklan

Comments (1) »

Pasar Romadhon Benhil (2)

Kali ini bang wiskul melakukan titian muhibah nyang ke 2 ke pasar romadhon benhil. Sambil menuju pasar Bendungan Hilir di kawasan Sudirman, bang wiskul coba kontak konco”nye buat ngubek bareng pasar romadhon.

courtesy titopoenyacritaDOTblogspotDOTcom

Sayang seribu sayang… duileh tuh tata bahasa!! Temen”nye pade sibuk narik ngejar setoran bulan puase… hehehe Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Farah Quinn Belum Buat Resep Ketoprak Betawi

Farah Quinn (courtessy VivaNews.Com)


Sabtu malam 13 Februari 2010, Bang Wiskul baru pulang dari kerja. Didepan rumahnye, Bang Wiskul ngedenger suara2 cekikikan cewek. Iseng-iseng doi jelalatan ngeliat suasana disekitar gang rumahnye nyang sepi tapi nyari sumber cekikikan entu. Maklum, malam minggu entu pan malam tahun baru sin chia atawa imlek. Tahun baruan warga Cina. Tapi disekitar gang RT-008 ini sedikit warga tionghoa nye. Sekilas Bang Wiskul ngeliat di rumah Pak RT Sutejo ada 3 cewek. Selidik punya selidik, Baca entri selengkapnya »

Comments (7) »

Bang Wiskul series – Gula Gula Bara Pattiradjawane

Hari sech masih pagi tapi kenape rasenye matahari udeh panas kayak udeh siang di hari Sabtu 5 September 2009 entu, bulan puase masup ke hari 15 atawa pertengahan bulan Romadhon lah.

courtesy uuDOTnetiiDOTnet

Bang Wiskul abis narik bajajnye nganterin emak-emak Baca entri selengkapnya »

Comments (6) »

Bang Wiskul series – Sayur Babanci Bondan Winarno

Seabis lebaran kemaren, Bang Wiskul dikasih file video 3gp buat di hp nye Bang Wiskul dari Daeng Andi Hasan. Isinye video rekaman transtv acara wiskul (wisata kuliner) Bondan Winarno hari Sabtu, 5 September 2009.

sayur babanci courtesy melayuonlineDOTcom

Udeh gitu saking baeknye Andi Hasan, juga ngasih Bang Wiskul Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

22 Agustus 2008

Too many things to tell day by day of 2008 activities. In a moments of stress condition and it was the periode of storms and stress become more fluctuation, but the time goes flow with pleasure, nicely situation. The good time and bad time rolling down every single day. More inspiration can be catched up, more motivation can be absorbed. So, have a nice days, getting the best all the time.

Duileeeehhh…….kire-kire bahase Betawinye begene neech: Banyak nech nyang mau diceritain sepanjang tahun 2008 enni. Ade saatnye waktu nyang menegangkan, ade juga saat seneng en sedih silih berganti cepet banget dah… Tapi emang waktu berlalu cepet-cepetan, ame kesenengan nyang tersisa, dalam situasi nyang terase asyik en nyaman…gityuuu. Waktu gumbira en waktu sedih bergulir setiap ari.Banyak inspirasi nyang bisa diserap, banyak ilmu motivasi nyang bisa kite pelajari. Jadi, nikmatin ajeh hari-hari kite, berusaha menjadi nyang terbaik sepanjang waktu.

Komentar dimatikan

21 Agustus 2008

Yaa….kite berjumpa lagi neeech. Omong-omong tentang makanan, terkait ame wisata kuliner atawe wiskul, mau kagak mau nyeritain tentang budaya suatu daerah. Nyeritain kebutuhan tubuh kite beradaptasi ame kalori dari makanan entu. Nyeritain tentang adat istiadat setempat nyang berhubungan ame kebiasaan makan. Juga ketersediaan bahan baku nyang ade di daerah tersebut. Kalo di daerah entu banyak padi atawe taneman sawahnye, jadi deeh disitu makanan khas semacem jajanan pasarnye mengandung nasi atawe ketan, lupis, lontong. Kalo daerah entu menjadi sentra produk jagung, jadi deeeh kayak marning (jagung goreng) nyang diaku-aku beberapa daerah di Jawa Timur sebagai makanan khas daerah entu.

Okey deeech…..

Comments (3) »