Posts tagged mie

Kuliner Betawi (3)

Kuliner Betawi entu bukan cuman nasi uduk en nasi ulam doang. Emang sih nyang gampang en nge-trend sepanjang taon di Jakarta, cuman entu. Tapi ada juga nyang namanye masakan Sayur Gabus Pucung. Ini termasuk masakan Betawi nyang sarat ame historis Betawi en rasanye lezat menggoda, trus khas banget lagi.

courtesy bisnis-jabarDOTcom

Kuliner ini gampang ditemuin di daerah Bekasi – Jabar, nyang notabene tadinye “pinggiran” kota Jakarta dah. Bahkan ada forum persatuan ibu2 disono nyang punya inisiatif bikin hak paten buat kuliner Sayur Gabus Ikan Pucung entu. Dipatenkan sebagai masakan khas Bekasi. Mau didaftarin ke Direktorat Jendral Hak Kekayaan Intelektual, segala Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (2)

Cerite kuliner dari Betawi, kagak bisa dipisahin ame keberadaan Jakarta Fair nyang sekarang namenye jadi PRJ. Apelagi kalo kite ngedatengin PRJ 2012 nyang di bulan Juni – Juli 2012 tempo ari.
Sebetulnya belon mulai langka sih, tapinye udeh mulai rada berserakan tempat ngejual entu kuliner Betawi kalo di Jakarta. Naaahh di PRJ entu deh bisa kesempetan icip-icip kuliner Betawi dalam satu wilayah, gituh.

courtesy aafahmiDOTmultiplyDOTcom

Berbagai stand nyang spesial ngadain kuliner khas Betawi di PRJ banyak banget. Pan PRJ dalem rangka HUT DKI Jakarta juga. Cocok dahhh Baca entri selengkapnya »

Comments (2) »

Kuliner Betawi (1)

Kuliner Betawi entu gabungan dari masuknye orang Arab, Cina en Belande jaman dulu entu ke Batavia. Ibarat kata, Jakarta entu jadi kayak penampungan gituh dahh. Kalo ada pendatang kepengen masuk Indonesia, nyang pertama didatengin entu pastinye yaa Jakarta.

courtesy masakokeDOTblogspotDOTcom

Kayak soto mie ame lumpia nyang khas dari negeri China asalnye. Nasi kebuli nyang rempah2an nempel ame masakan Arab. Cuman sedikit nyang kepengaruh dari budaya asing di kuliner Betawi. Emang sih, kalo dibandingin ame daerah laen di Jawa, kuliner Betawi kagak Baca entri selengkapnya »

Comments (1) »

Bakso, Mie Ayam Putra Solo Mas Heru

Judul nyang sama entu nyang nongol di spanduk pas di depan rumah makan bakso solo tadi. Buat ukuran sekota kecil entu, mah… kagak ade tandingannye dari rase gurih ame ngepas bumbunye. Baek kuah baksonye atawa kuah bakminye nyang dicampur kuah kentel daging ayam kecoklat-coklatan.. hmmm… yummy dahhh…
Ceritenye pade kunjungan ane nyang pertama di tahun 2010 ini, ternyate nyang punye usahe ini nge-renovasi bagian dalem ruangannye ame bagian luar gedungnye. Baca entri selengkapnya »

Comments (3) »

22 Agustus 2008

Too many things to tell day by day of 2008 activities. In a moments of stress condition and it was the periode of storms and stress become more fluctuation, but the time goes flow with pleasure, nicely situation. The good time and bad time rolling down every single day. More inspiration can be catched up, more motivation can be absorbed. So, have a nice days, getting the best all the time.

Duileeeehhh…….kire-kire bahase Betawinye begene neech: Banyak nech nyang mau diceritain sepanjang tahun 2008 enni. Ade saatnye waktu nyang menegangkan, ade juga saat seneng en sedih silih berganti cepet banget dah… Tapi emang waktu berlalu cepet-cepetan, ame kesenengan nyang tersisa, dalam situasi nyang terase asyik en nyaman…gityuuu. Waktu gumbira en waktu sedih bergulir setiap ari.Banyak inspirasi nyang bisa diserap, banyak ilmu motivasi nyang bisa kite pelajari. Jadi, nikmatin ajeh hari-hari kite, berusaha menjadi nyang terbaik sepanjang waktu.

Komentar dimatikan

21 Agustus 2008

Yaa….kite berjumpa lagi neeech. Omong-omong tentang makanan, terkait ame wisata kuliner atawe wiskul, mau kagak mau nyeritain tentang budaya suatu daerah. Nyeritain kebutuhan tubuh kite beradaptasi ame kalori dari makanan entu. Nyeritain tentang adat istiadat setempat nyang berhubungan ame kebiasaan makan. Juga ketersediaan bahan baku nyang ade di daerah tersebut. Kalo di daerah entu banyak padi atawe taneman sawahnye, jadi deeh disitu makanan khas semacem jajanan pasarnye mengandung nasi atawe ketan, lupis, lontong. Kalo daerah entu menjadi sentra produk jagung, jadi deeeh kayak marning (jagung goreng) nyang diaku-aku beberapa daerah di Jawa Timur sebagai makanan khas daerah entu.

Okey deeech…..

Comments (3) »

19 Agustus 2008

Dirgahayu deh Kemerdekaan negare kite RI. Sekali2 kite ngebahas nyang bukan makanan kayak Ketoprak Betawi ye.
Dua hari yang lalu orang2 pade ngerayain HUT RI. Ade nyang upacara resmi. Ade nyang langsung pade ngelomba tradisional. Ade nyang langsung berantem abis upacara anak sekolaan di Bone, Sulawesi.
Gw bingung nech… Aturannye orang2 pade gumbira kemaren. Pan ganda putra kite, Bang Hendra ame Bang Kido, jawara dapet emas di Olimpiade Beijing. Pan Presiden kite SBY dapet cucu pas di hari kemerdekaan kemaren. Pan ade lomba2 peringatan 17an. Udeh gitu, upacara 17an di Istana, entu paskibraka nyang seumuran gw, pade sukses bikin acare jadi lancar…uuuh gw bangga nech…
Tapi, ntar dulu, kemaren gw sekaligus sedih juga. Sediiiih banget! Elo tau kagak…setelah gw mikir2, sebenernye banyak orang Indonesia yang sakit… Sakit dalam tanda petik ye. Kenape?
Coba elo liat disemua berita akhir2 enni. Liat tipi, denger radio, bace koran, surf internet, inbox email kite…pokoke seluuuruhnye dah.
Perhatiin dech. Ampir semua ngeberitain tentang kriminal sadis nyang jadi celebs, narkoba artis, human error kereta api nyang akibatnye 7 nyawa melayang, temen2 gw anak SMA nyang tawuran ame karang taruna abis upacara 17an. Belon lagi, tiap hari ade berita pembunuhan, ade bang ryan, ade bokap nusuk anak kandungnye ampe mati cuman gara2 sepele, udeh gitu mayatnye diiket ke batang pohon…hih! Ade lagi berita orok ditinggal nyokabnye abis dilahirkan. Macem2 dah…laa iya laah…
Jadi nyang gw maksud, orang2 kite pade “sakit” nyang cenderung sadis, kriminal! Kalo gw bilang sech, kesalahan ade di kite semua…iye kallee…
Udeh tau kayak begitu kite belagak sok aman2 ajeh. Belagak ngerayain ame upacara 17an kayak kagak ade ape2. Nah lhooo…ennoooh. Yuk mariiii.

Comments (3) »